Trend nou

Este ca la telefoane. Sunt multe modele de sneakersi care au statului unui Iphone. Uneori încerci și Samsung, că tot premium este. Dacă pui mâna pe un OnePlus, ești băiatul calculat din grup.

Cam așa este și în domeniul asta. Lucrând într-un magazin de sneakersi, pot face multe astfel de analogii. Este un domeniu foarte mișto, apar noi modele foarte des pe care trebuile să le înveți, apar tehnologii noi pe care trebuie să le stăpânești. Nu toți clienții știu despre ce este vorba, dar te simți prost când vine un copil mai bine informat la tine și te pune în dificultate.

Ei bine, adolescenții sunt cei care intră în acest joc al brandurilor și prețurilor. Dacă e mai scump, e mai bun. La încălțăminte da, pot spune că așa este. Nu știu dacă se aplică în toate celelalte domenii, dar aici da. Dacă ai un Jordan în picioare, un Ultraboost de la Adidas sau niște Yeezyuri, este foarte posibil să știi câte ceva despre acest domeniu. Ei știu multe despre toate și au o satisfacție uimitoare când intră în magazin și recunosc un model pe care-l au, arătându-și cunoștințele prin replici precum “uite băi prostule” sau “știi tu ce-i asta?”.

Unii sunt fan Nike datorită diversității, alții sunt fani Adidas datorită tehnologiilor. Unii sunt fani Jordan pentru că nu poți găsi ceva negativ. E de colecție.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Post comment